loading...
نی نی کوچولو
تعریف از کوچولوها بازدید : 255 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

- ارگاسم در زنان
- از ابتداي آميزش تا لحظه زايمان از منظر اسلام
- گاهي آقايان از روابط جنسي سرد ميشوند .چرا؟
- جلوگيري ازکم شدن تمايلات جنسي در زندگي زناشوئي
- تفاهم – بزرگترين دروغ به خود و ديگري
- يک دروغ کثيف : از خود گذشتگي و ايٍثار عامل خالي شدن افراد از درون !!
- آيا واژه ي خوش برخوردي ، يک واژه ي کثيف است؟
- معناي واقعي زندگي مشترک
- چند آدرس ديگر وبلاگ خانواده برتر
- شرکت در نظرسنجي
- نظرسنجي از آقايان که نتيجه آن بايد مورد توجه خانم ها قرار بگيرد.
- مراحل واكنشهاي روابط جنسي رو از لحظه شروع تا پايان
- 3 نكته كوتاه ولي كاملاً مهم در امور جنسي
- چگونه در انتخاب عشق اشتباه ميكنيد
- نكات كوچك رفتاري در زندگي مشترك
- اهميت لامسه در روابط زناشويي
- حالات زنان را بشناسيد
- نقش زن در رساندن مرد به ارگاسم چه مي تواند باشد؟
- عامل ويروس ايدزچيست؟
- ايدز چيست؟
- علائم ويروس ايدزچيست؟
- همدردي: سايت تخصصي مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده
- توهم دخترانه
- گفتگوي صميمانه مدير همدردي با دخترانش
- Erectile dysfunction اختلالات نعوظ
- Premature ejaculation انزال زود رس
- فقدان ارگاسم زنان
- Painful Intercourse / Dysparenia مقاربت دردناک
- مشکل زود ارضايي انزال زودرس
- پايگاه اطلاع رساني پزشکي شفا
- ناتواني جنسي در مردان
- وازکتومي Vasectomy
- ازدواج هاي هوسي
- سوال يه خانم در مورد خود ارضايي و احتمال آسيب ديدن پرده بکارت
- سلام
- آيا نزديکي مقعدي ممکنه پرده بکارت رو پاره کنه؟
- آيا اين امکان وجود داره که خانم ها بدون پاره شدن پرده بکارتشون، باردار بشن؟
- دختراني که قرباني هوسبازي بعضي از پسران مي شوند. 1
- آيا خود ارضائي در دختران ممکن است باعث تغيير شکل اندام جنسيشان شود؟
- سلام . بازم مي خوام اين جا رو بروز کنم
- يک زن براي من کافي نيست چون ميل جنسي بالايي دارم! 1
- يک زن براي من کافي نيست چون ميل جنسي بالايي دارم! 2
- پاسخ به سوال يه خانم
- جواب سوال ، سلام من دختر ... ساله هستم. در دوره ... يه کارايي ميکردم
- درمان ناباروري مردان با غذا
- خاطره دختر 19 ساله ؛ قابل توجه دختران جوان
- آيا دوستي با پسري که به او اعتماد داريم درست است؟
- چند حديث در مورد زن داري!
- سوال : آيا در دوران عادت ماهانه بدون دخول امکان بارداري هست؟
- سوال يکي از بينندگان : سلام رابطي جنسي از پشت داشه ام ...

- سوال يکي از بينندگان : وقتي پريود شدم چيزي مثل پوست از من خارج شد...
- امکان پاره شدن پرده بکارت با آب
- سوال: پرده من از septate هست آيا پاره شدن اون درد شديدي داره؟
- سوال يکي از بازديدکنندگان: پرده بکارت نزديک لبه هاست يا نه ؟
- جواب يک نظر در بحث استمناء .
- ايا با شستن واژن با اب با فشار شديد ممکن است پرده پاره شود ؟
- ايا درد در زمان پريود مي تواند دليلي بر پاره نشدن پرده بكارت باشد؟
- مي خواستم بدونم آيا بعد از ازدواج دختران درد پريود کمتر مي شود يا نه ؟؟
- هرکسي من را مي بيند مي گويد چقدر تو از خواهرت بزرگتري ...
- وقتي به مسائل جنسي و روابط ميان زن و مردها فکر مي کنم احساسي به من دست مي دهد!
- بنده دچار انزال زود رس ميباشم و نمي دانم به چه دکتري مراجعه کنم؟
- آيا راهي براي توليد اسپرم از بيضه هاي کوچک وجود دارد ؟
- من پزشک نيستم !
- روز ششم پريودم با شوهرم رابطه داشتم ...
- سه سوال يکي از بازديد کنندگان در مورد پرده بکارت
- چرا زنان از رابطه جنسي خود لذت نميبرند؟
- علت خود ارضايي در کودکان چيست وچگونه درمان ميشود؟
- ارضاي جنسي فانتزي با استفاده از اينترنت و فيلم‌هاي مستهجن، خطري براي کانون خانواده‌ها
- چرا در دوران بارداري مقاربت مضر ميشود؟
- تاثير عابربانک بر اسپرم مردان
- پشت پرده طلاق‌هاي خاموش در ايران
- مشکلات رابطه جنسي از راه مقعد براي خانم ها
- من 20 سالمه ومجرد هستم ...
- سوال يکي از خانم هاي بازديدکننده در مورد تمکين
- باکرگي بعد از ... ماه ازدواج!
- تشخيص سالم بودن پرده بکارت توسط خود فرد !
- آيا پور موبر مي تواند پرده بکارت را از بين ببرد ؟!
- آيا عشق من حقيقي بوده ؟!
- خارج شدن پوست موقع پريود !
- معرفي يک مشاور خانم براي مشاوره جنسي زناشويي
- رابطه ي تعداد دفعات نزديکي با ناباروري و تنبل شدن رحم
- اثر واجبي و خود ارضائي بر پرده بکارت
- من 90 کليو هستم ...
- عبرت
- همسر خجالتي !
- بهترين شيوه ي مقاربت براي زن ؟!
- سرگذشت يک دختر فريب خورده !
- علل و درمان نزديکي دردناک
- بکارت کجاست ؟
- علت سوزش در رحم
- پرده بکارت توسط خود فرد قابل ديدن است ؟
- دو بار پريود شدن در ماه
- همسرم خيلي خجالتيه !
- خانم متاهل خجالتي !
- چطوري تازه عروسم رو دعوت به مقاربت کنم ؟
- آلت تناسلي ام ضربه ي بدي خورد ...
- خواسته همسرم موقع نزديکي
- جريان موهاي سينه و تحريک خانم ها
- ليس زدن نقاط حساس بدن همسر
- خروج مايع از خانم ها موقع رسيدن به ارگاسم

سرد مزاجي و خود ارضائي
- خود ارضايي و آسيب ديدن پرده بکارت
- تحريک يک جانبه !
- خارش شديد آلت
- دوبار پريود شدن+ ريزش موي الت و ...
- لک بيني بعد از زمان پريود
- حجم مايع مني
- قفل شدن کمر و از کار افتادن پا قبل از برقراري رابطه
- پاره شدن پرده بکارت و خونريزي
- اندازه نرمال الت تناسلي در مردان چقدر است؟
- روش مناسب تحريک جنسي شوهر
- ناکامي زنان از همبستري
- ديدن مقاربت پدر و مادر
- تاثيرات خودارضايي دختران بر روابط زناشويي آينده
- عدم خروج مني بعد از سه هفته
- آيا من دخترم ؟
- چند سال دائما براي اينکه با شوهرم س... داشته باشم التماسش کردم
- روشي موثر و تضميني براي ترک گناهان جنسي
- آيا پرده بکارت ميتونه بدون خونريزي هم پاره بشه ؟
- در اثر خود ارضايي آلتم بد شکل شده !
- درد شديد هنگام نزديکي
- آيا به حرف پزشک در مورد پرده بکارتم اعتماد کنم ؟!
- از کجا بفهمم هنوزم دخترم يا نه؟
- آيا گناه در عشق ما رسوخ کرده يا نه ؟
- مي ترسم پرده ام آسيب ديده باشه !
- خود ارضايي به مدت ** سال
- به غير از دخول چطور از نامزدم لذت ببرم ؟
- آلت يه دختر در اثر خود ارضايي چه شکلي ميشه ؟
- ميترسم بابام مخالفت کنه
- لبه هاي التم سياهه و جمع شده
- آيا پرده من سالمه؟
- افتادن لخته قرمز مانند بعد از ...
- برخورد نامناسب نامزدم
- برخورد نامناسب نامزدم 2
- معرفي سايت دکتر فريبا رضايي
- امکان بارداري بدون دخول هست ؟
- از نزديک شدن به مردها مي ترسم
- ترميم پرده بکارت !!!
- غريزه جنسيم بيشتر شده
- آمارهاي هولناک از توليد و مصرف محتواي مستهجن در آمريکا
- آيا حرف ماما در مورد بکارتم درسته
- من 16 سالمه خيلي شهوتي ميشم راه کاري به من بدبد
- چند سوال و جواب مهم در مورد پرده بکارت
- رفتارهاي مستحب ، واجب ، مکروه و حرام در رابطه جنسي
- در حين رابطه جنسي از چه کلماتي استفاده کنيم؟
- اسراري درباره ارضاي جنسي خانمها
- 2 ماه پريود نميشم
- رابطه ي تمايلات جنسي و يک زندگي موفق
- احتمال حاملگي از روي لباس
- کوچک کردن سينه ها

بالاخره آلت بزرگ براي زن بهتر است يا آلت کوچک ؟
- مراحل و طريقه رسيدن زنان به ارگاسم
- عمل لقاح چگونه انجام مي پذيرد ؟
- آلت جنسي در مردان چطور كار ميكنه؟؟
- مراحل واكنشهاي رابطه جنسي از لحظه شروع تا پايان
- چگونه شوهرتان را داغ کنيد ؟ ( اختصاصي خانم هاي متاهل )
- و رابطم با نامزدم قلقلکي و خجالتي هستم
- روش صحيح استفاده از کاندوم
- عاشقم ولي خجالت مي کشم چيکار کنم بفهمم دوسم داره؟
- درد در دوران پريود
- حساسيت به کاندوم
- 11 قسمتي از بدن زنان دوست دارند نوازش شود
- منظور از نامزد کردن
- آموزش اصول حرفه اي بوسيدن همسر (مخصوص آقايان)
- آقايان ، ارگاسمي قويتر و لذت بخش تر داشته باشيد !
- پاسخ به شرم آورترين سوالات ذهن افراد متاهل
- پاسخ کوتاه به سوالات محرمانه جنسي شما
- از ناحيه هفت افتادگي داره !!!
- نکاتي آموزنده براي دختران در مورد پستان
- از ناحيه هفت افتادگي داره !!! 2
- خوردن واژن و پرده بکارت
- احساس درد آلت بعد از ارضا شدن در خانم ها
- آيا انجام خودارضايي به مقدار کم مفيد است ؟!
- بعد از اولين نزديكي بدن زن درد هم داره؟
- بعد از اولين نزديكي بدن زن درد هم داره؟ 2
- همسرم توانايي پاسخ گوي نيازهاي جنسي من نيست !
- کجي آلت تناسلي مردانه !
- آيا دستگاه لارجرباکس در افزايش اندازه آلت موثر است ؟
- آيا امکان دارد اندازه آلت مردانه کوچک شود ؟
- براي کاهش درد قاعدگي ، اين خوراکي ها را بخوريد
- آه و ناله هنگام معاشقه !
- دختر زود رنج ، حساس و احساسي ...
- خون زياد در شب زفاف
- بسيار زشت مي دانم کسي حجم بدن مرا بيند !
- فرار از مرد نابينا !
- تعداد دفعات نزديکي در طول هفته
- راهنماي شب زفاف براي عروس خانم ها
- لطفا کمي از خودتون بگيد !
- تغيير سايز واژن با زايمان طبيعي
- شکل آلت و ارضاء شدن توسط نامزد
- آيا پرده بکارت بايد سالم سالم باشه ؟
- قرص جلوگيري ياسمين يا ژاسمين !
- معايب و محاسن زايمان طبيعي و سزارين
- راه هاي فهميدن بارداري زن
- راهنماي شب زفاف براي داماد ها
- خحالتي بودن و علاقه به دختر عمو
- مکيدن آلت شوهر و خوردن پيش آب
- معاشقه در دوران قاعدگي درست يا غلط؟
- تماس تلفني با همسر و خروج چند قطره مايع مني
- ارضاء شدن خانم فقط در يک حالت

- آموزش حالت آميزش ، زن روي شوهر ( براي آقايان )
- راهنماي کاهش درد خانم موقع نزديکي (براي خانم ها)
- خودارضائي با پيچ گوشتي !
- انحراف 30 درجه اي آلت به سمت چپ
- جلب اعتماد همسر براي خلوت کردن در دوران عقد
- آموزش انزال در خانم ها براي آقايان
- اطلاعات کاملي در مورد دستگاه تناسلي زن
- آلت 12 سانتي براي آميزش بهتر است يا 30 سانتي ؟
- معرفي چند پوزيشن
- آيا ازدواج موقت گناهه ؟!
- عضويت در وبلاگ
- معاينه پرده بکارت
- چرا آقايون در ازدواج دختر رو به زن ترجيح ميدن؟!
- تا 15 روز بعد از پريود ميل جنسي ندارم
- چگونه ارضا شوم ؟
- لگه بيني زن يائسه شده
- پرده بکارت هلالي
- چرا مردها دختر و زن ها مرد باتجربه را ترجيح مي دهند ؟!
- پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواري !
- نامزدي 5 ساله خوب يا بد ؟
- ازدواج با تصاوير مستهجن
- روش خلاصي از افکار گناه
- خوردن مني اشکال دارد ؟
- خوردن آلت همسرم
- خجالت کشيدن از خوردن سينه ي نامزد
- چگونه به خانمم لذت بيشتري بدهم ؟
- در آغوش گرفتن نامزد
- حدود رابطه در دوران نامزدي
- روش درمان کوچکي آلت تناسلي مردانه
- چگونه خودارضايي را ترک کنم ؟
- پاسخ دو سوال رايج در مورد روابط جنسي دوران نامزدي
- خونريزي پرده بکارت بعد از سه ماه
- چگونه سوال محرمانه بپرسم ؟!
- طريقه ي کلفت کردن آلت مردان
- چرا کسي به من پيشنهاد ازدواج نمي دهد ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 219
  • بازدید کلی : 14,111